w Gabinecie psychologicznym dla dzieci i młodzieży Paulina Wocka-Zyla
Spis treści:
I. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych strony https://terapeutycznie-w-punkt.pl/
II. Polityka plików cookies
III. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych klientów
IV. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kontrahentów wykonawców
I. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych użytkowników strony https://terapeutycznie-w-punkt.pl/
1. Administratorem danych jest Paulina Wocka-Zyla prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Gabinet psychologiczny dla dzieci i młodzieży Paulina Wocka-Zyla z siedzibą w Opolu przy ul. Nyskiej 2, 45-940 Opole, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 9910378616, REGON: 160139320, tel. 502103704, adres e-mail: paulina.wockazyla@gmail.com , www.terapeutycznie-w-punkt.pl .
2. Celem przetwarzania danych osobowych oraz podstawą prawną przetwarzania jest:
1) wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym również „RODO”;
2) świadczenie usług psychologicznych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO;
3) wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
4) marketing prowadzony w formie elektronicznej bądź telefonicznej, zgodnie ze złożonym oświadczeniem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
3. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się z prawnie uzasadnionych interesów, realizowanych przez administratora, na podstawie w art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w celu: kontaktu telefonicznego w celu potwierdzenia terminu wizyty lub odwołania wizyty; przesłania lub wymiany korespondencji; zaproszenia do kontaktu; marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług, realizowanego w formie tradycyjnej; zapewnienia funkcjonowania serwisu; zapewnienia bezpieczeństwa sieci i informacji; tworzenia zestawień analiz i statystyk (na potrzeby wewnętrzne administratora); archiwalnym (dowodowym) będącym realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów oraz ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
4. Kategorie danych osobowych pozyskanych w inny sposób niż od osoby, której dane dotyczą: imię i nazwisko, adres zamieszkania lub adres pobytu, nr PESEL, telefon, adres poczty elektronicznej.
5. Dane osobowe, z wyłączeniem informacji związanych z klientem, uzyskanych w związku z wykonywaniem zawodu psychologa, mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi administratorowi, takim jak: kancelarii prawnej, dostawcy usług informatycznych, firmie hostingowej, biurze rachunkowemu oraz organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
6. Administrator informuję, że psycholog ma obowiązek zachowania w tajemnicy informacji związanych z klientem, uzyskanych w związku z wykonywaniem zawodu, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz.U. z 2019 r. poz. 1026).
7. Informujemy, że korzystamy z pomocy dostawców usług spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (UE oraz Norwegii, Liechtensteinu i Islandii) w zakresie wsparcia funkcjonowania stron internetowych, aplikacji i usług (np. Google). Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej:
1) co do których Komisja Europejska przyjęła decyzję stwierdzającą odpowiedni stopień ochrony, o którym mowa w art. 45 ust. 3 RODO; lub
2) za pomocą standardowych klauzul umownych dotyczących przekazywania danych poza Europejski Obszar Gospodarczy, stanowiące odpowiednie zabezpieczenia w rozumieniu art. 46 RODO;
3) za zgodą osoby, której dane dotyczą na jednorazowe lub wielokrotne przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego, o którym mowa w art. 49 RODO.
8. Okres przechowywania danych osobowych wynosi odpowiednio dla celu:
1) wykonania umowy – przez okres trwania umowy oraz 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym operacje, transakcje i postępowanie zostały ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione;
2) wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – przez okres wynikający z przepisów prawa;
3) marketingu prowadzonego w formie elektronicznej bądź telefonicznej – przez okres udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu;
4) stosowania faktur elektronicznych oraz wysłanie ich na podany adres poczty elektronicznej – przez okres udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu;
5) przesłania lub wymiany korespondencji – w przypadku braku konkretnego, wyraźnego i prawnie uzasadnionego celu przetwarzania danych przez administratora, korespondencja zostanie usunięte po trzech latach; Jednakże koniec terminu przetwarzania przypada na ostatni dzień roku kalendarzowego;
6) ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi sześć lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata. Jednakże koniec terminu przedawnienia przypada na ostatni dzień roku kalendarzowego, chyba że termin przedawnienia jest krótszy niż dwa lata.
9. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
10. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, to osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
11. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
12. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji ww. celów.
13. Źródłem pochodzenia danych osobowych, gdy ma to zastosowanie są klienci, którzy udzielili upoważnienia osobie.
14. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
15. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w tym profilowania na podstawie tych przepisów z przyczyn związanych z szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą.
16. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, w celu marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
II. Polityka plików cookies
1. Plik cooki (tzw. ciasteczko) to mały plik tekstowy zapisywany przez przeglądaną stronę internetową na komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika.
2. Strona www.terapeutycznie-w-punkt.pl używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach:
a. funkcjonalnych,
b. statystycznych,
c. reklamowych.
3. Użytkownik wyraża zgodę na przechowywanie i uzyskiwanie dostępu do tej informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
4. Użytkownik określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do tej informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
5. Przechowywanie informacji lub uzyskiwanie do niej dostępu nie powoduje zmian konfiguracyjnych w komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika i oprogramowaniu zainstalowanym w tym urządzeniu.
6. Przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies na komputerze lub urządzeniu mobilnym użytkownika.
7. Użytkownik strony może w każdym czasie ustawić w przeglądarce internetowej poziom, czy, ile i jakie chce cookies. Brak takich ustawień będzie świadomym aktem woli i akceptacji plików cookies.
8. Warunki przechowywania lub odczytywania plików cookie można zmienić poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej:
– Microsoft EDGE – https://support.microsoft.com/pl-pl/microsoft-edge/tymczasowa-zgoda-na-pliki-cookie-i-dane-witryn-w-przegl%C4%85darce-microsoft-edge-597f04f2-c0ce-f08c-7c2b-541086362bd2 Tymczasowa zgoda na pliki cookie i dane witryn w przeglądarce Microsoft Edge
– Microsoft EDGE – https://support.microsoft.com/pl-pl/topic/wy%C5%9Bwietlanie-plik%C3%B3w-cookie-w-przegl%C4%85darce-microsoft-edge-a7d95376-f2cd-8e4a-25dc-1de753474879 , informacja o miejscu ustawień w przeglądarce EDGE (Ścieżka do plików cookies i uprawnienia witryny wraz z opisem): Ustawienia > Pliki cookies i uprawnienia witryny > Przechowywane dane i pliki cookie (Przechowywane dane i pliki cookie); dostępne ustawienia: Zezwalaj witrynom na zapisywanie i odczytywanie danych w plikach cookie (zalecane); Blokuj pliki cookie innych firm; Zobacz wszystkie pliki cookie i dane witryn; Blokada; Zezwalaj; Wyczyść przy zamknięciu; Pliki cookie i dane witryny, na które tymczasowo zezwolono.
– Mozilla Firefox, link: https://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
– Chrome, link: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl
– Opera, link: https://help.opera.com/pl/latest/web-preferences/
– Safari, link: https://support.apple.com/pl-pl/HT201265